13 February 2012

hujung minggu bagiku adalah time berehat2 dan tambah berat badan

hehehehe sejak 2 menjak 3 menjak ni....aku punye selera makan agak menjadi2......kalo makan malam tu bleh masuk 2 pinggan penoh gitu.....agak kebulor pon ade gak....kenape bleh jadi cmtu he3 rahsie =P

arini dok umah jew so kire tido, bangun, makan, tgk tv, makan, tido, bangun, makan, tgk tv, on9 skit, makan dan sewaktu denganye......

so ape aku makan arini....

3 pinggan mihun goreng,
(kebulor gilew terus makan he3)

3 pinggan bubur cacar ni

yang ni 1 jew



tu jew sebenarnye he3 bilelah aku nk gemok ni......masalah kekurusan adalah masalah yang menimpa hidupku......so target dlm bulan 2 ni nak nek 5kg....

aku ni sebenarnye cerewet gilew bile bab makanan ni...bukan ape...banyak bende yang aku xmakan....mmg cmne pon mmg xboleh makan...buat cmne pon mmg xboleh.......pakse cmne pon mmg xboleh....kalo masuk pon pakse nanti keluar pon pakse jugak hahahaha

teringat dulu arwah atok ckp
" along,senanglah isteri ko nanti....makan nasi taruk kicap jew.....xpon sediakan roti 1 buku...." 

hehehehe =)

No comments: